מי שמכיר את היונים מרחוק, יכול לחשוב שמדובר בבעל חיים לא מזיק – בכל זאת, יונה עם עלה של זית מהווה את סמל השלום. אבל, ברגע שאותם יונים מחליטות להתקרב ולקנן באזור החלונות ומרפסות הדירות, אז מתגלים כל הנזקים להם הן עלולות לגרום. יונים עלולות לגרום ללכלוך רב, לרעשים בלתי נסבלים, לריחות לא נעימים ואף להעברת מעל ל60 מחלות מסוגים שונים כמו: כינים, דררת (סוג של דלקת עיניים אצל היונה אשר עלולה לגרום לדלקת ריאות אצל אנשים) ודלקת מוח נגיפית.

הלשלשת אותה היונים מותירות עלולה לגרום לפגיעה ואף להרס של מרזבים ומעקות כמו גם סתימות של מעברי מים. יונים עלולות גם להיכנס לתוך הדירה ובמקרים כאלו, הן עלולות גם להסב נזק לדירה. אז האור בקצה המנהרה טמון בעובדה שכיום יש לא מעט אמצעים יעילים אשר נועדו להרחקת יונים – וכל מה שאתם צריכים לעשת זה פשוט לאתר את אותו איש מקצוע המתמחה בנושא של הרחקת יונים ברעננה או בעיר מגוריכם והוא כבר ידאג לשאר..

הרחקת יונים ברעננה – האמצעים הביתיים

הרחקת יונים מקצועיתאז מאוד יכול להיות שעוד לפני שתתחילו בחיפוש אחר איש מקצוע או חברה המתמחה בנושא של הרחקת יונים ברעננה. תמצאו את עצמכם שוקלים לבצע את פעולת ההרחקה בעצמכם. חשוב שתדעו שיש לא מעט אמצעי הרחקת יונים לשימוש עצמאי, כאשר בין האפשרויות:

  • סליל קפיצי – מדובר בסליל קפיצי העשוי מנירוסטה אותו ניתן לפרוס לאורך המשטח. ברגע שהיונים יתיישבו על אותו המשטח הוא יקפיץ אותם, מה שיגרום להן להתרחק מהמקום.
  • דוקרנים – אחת מהשיטות הנפוצות ביותר להרחקת יונים. דוקרני נירוסטה בעלי בסיס מפולי קרבונט או מנירוסטה האפקט אותו הם יוצרים – הדוקרנים מקשים על היונים לעמוד על אותו המשטח בגלל חוסר היציבות, מה שגורם להן לעוף למקום אחר.
  • רשתות – רשתות יכולות להוות כפתרון אפקטיבי עבור מי שמבקש למנוע את כניסתן של היונים לתוך חללים ספציפיים כמו גגות או מרפסות.
    יש לשים לב שקיימים סוגים שונים של רשתות, גודל העין של הרשת בהתאם לסוג בעל הכנף יש רשת שמתאימה לדורים, רשת למיינות ורשת ליונים
  • דחלילים – הצבה של דחלילים בדמותם של עורבים או ינשופים יכולה לגרום ליונים להתרחק. חשוב להיות מודעים לעובדה שדחלילים אינם נחשבים לפתרון בעל אפקטיביות לתקופת זמן ארוכה, מכיוון שבשלב מסוים היונים מבינות שאין כאן באמת סכנה ולכן לא אפקטיבי בכלל.

יש כאמור עוד לא מעט אמצעים שונים אשר ייעודם הרחקת יונים. חשוב שכל מי שמבקש לנסות ולבצע את פעולת ההרחקה באופן עצמאי, יערוך תחילה היכרות מעמיקה עם כל אותם אפשרויות – היכרות זו תאפשר לו לבחור בסופו של דבר את הפתרון האפקטיבי ביותר.

הכנסת איש מקצוע לתמונה

במקרים רבים ניסיון לבצע הרחקת יונים ברעננה או בכל מקום אחר באופן עצמאי, לא ישיגו את התוצאה המבוקשת – היונים יכולות להתרחק לפרק זמן מסוים ולאחר מכן לחזור ולהטריד או פשוט להתעלם מאותן הניסיונות ולהישאר. במקום הזה חשוב לשקול ולהכניס לתמונה איש מקצוע המתמחה בנושא של הרחקת יונים ברעננה.
איש מקצוע שכזה, אמור להחזיק בניסיון ובכלים מתקדמים ואפקטיביים להרחקת יונים כמובן אישורים לעבודה בגובה.

הוא יגיע לשטח, יבחן את כל הנתונים של המבנה ורק בהתבסס על כל אותו המידע יתאים את הפתרונות האפקטיביים והאיכותיים ביותר לצורך הרחקת היונים.
ברוב המקרים הוא יעניק אחריות על העבודה שלו – כך שבמידה ומשהו לא עבד כמו שצריך והיונים יחזרו אחרי פרק זמן מסוים, ניתן יהיה להפעיל את האחריות ולגרום לאיש המקצוע לחזור על הפעולה ולבצע את ההרחקה והפעם לצמיתות.

איך לבחור את איש המקצוע המתאים?

אם גם אתם מחפשים איש מקצוע או חברה אשר מתמחה בנושא של הרחקת יונים ברעננה. ישנם מספר פרמטרים עליהם חשוב שתשימו דגש – פרמטרים אלו יכולים להעלות אתכם על המסלול לעבר בחירת איש המקצוע המתאים ביותר למטרה.
בין אותם הפרמטרים:

  • אמצעי ההרחקה – מומלץ לוודא באלו אמצעים אותו איש מקצוע עושה שימוש לצורך הרחקת היונים. כאמור, יש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן להרחיק יונים וכל איש מקצוע שכזה יכול לעשות שימוש באמצעים מעט שונים ממשנהו.
  • אישורים – במקרים רבים בכדי להתקין את האמצעים השונים להרחקת יונים צריך לטפס לגבהים ואף להיעזר באמצעים שונים לעבודת גובה כמו: סולמות או סנפלינג. כדאי לוודא שלאיש המקצוע אכן יש אישורים לבצע את אותן עבודות גובה.
  • אחריות – כדאי לוודא שאותו איש מקצוע נותן אחריות על העבודה. יש לבדוק לאיזו תקופת זמן האחריות תהיה רלוונטית.
  • מחיר – כמובן שגם עלות השירות תשפיע על בחירת נותן השירות של הרחקת יונים רעננה. יחד עם זאת, יהיו מקרים בהם כדאי יהיה לשלם קצת יותר על מנת ליהנות משירות איכותי, מקצועי ואפקטיבי.
  • חוות דעת – אם יש לכם אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות על נותני שירותים של הרחקת יונים רעננה, דבר זה יכול להשפיע במידה הרבה על קבלת ההחלטה.

דגש על הפרמטרים הללו, יאפשר לבחור באיש מקצוע מנוסה אשר יבצע את עבודת ההרחקה באופן מקצועי ואפקטיבי.

אם גם אתם זקוקים לשירות של הרחקת יונים ברעננה ומבקשים לא להתפשר על פחות מהשירות האיכותי והמקצועי ביותר, צרו קשר כבר היום עם חברת טוהר – הדברת מזיקים והרחקת יונים.