התמודדות עם מזיקים ויונים

במאמר הבא נדבר על דרכי התמודדות עם יונים ואיך ניתן לעשות את הסביבה קשה עבורם למחייה. החל מחרקים, דרך מכרסמים ואפילו בעלי כנף, רבים מאיתנו מתמודדים עם בעיות מזיקים בבית ובחצר.

מזיקים אלו חודרים לביתנו וגינותינו ומשפעים עליהם באופן שונה:

  • גורמים נזקים לרכוש ומזון.
  • חלקם עוקצים.
  • יכולים להיות ארסיים ומסוכנים
  • רבים מאוד מפיצים מחלות, טפילים וגורמים לאלרגיות.
 

אם יש לכם בבית בעיות של מכרסמים זה יכול להיות לא נעים. עכברים מכרסמים כל מארזי מזון בארון ומשאירים אחריהם צואה.  המקקים חודרים לכל פינה. אתם אפילו לא רוצים לדמיין את זה. על מנת לשמור על בריאותכם ובריאות משפחותיכם. פנו אלינו עוד היום למציאת פתרון לבעיית המזיקים והרחקת יונים. חברת טוהר מעניקה שירותי הדברה למגזר הפרטי והעסקי כבר למעלה מ-20 שנה. תוך כדי מתן דגש על שירותי הדברה ידידותיים לסביבה. אם אתם מתמודדים עם בעיות של מזיקים, מכל סוג, בבית או בעסק, יש לכם למי לפנות.

רבים פונים אלינו בגלל בעיות של יונים ורוצים לדעת כיצד ניתן להתמודד עם בעיית היונים. להזכירכם היונים מלכלכות מאוד וגורמות לריח רע והן נשאיות של מחלות רבות ומסוכנות אשר יכולות לעבור לבני האדם. אז הרשו לנו לתת לכם עמה טיפים להתמודדות עם יונים.

טיפים להתמודדות עם יוניםהתמודדות עם יונים

לא להאכיל יונים: אם אתם מאכילים יונים בסביבת המגורים אל תתלוננו שהן מגיעות!. כאשר בני האדם מאכילים את היונים הן מתחילות להגיע בהמוניהן ומקימות מושבות שלמות בסמוך לאזורי האכלה. כמו כן שימרו על הניקיון.

רשתות נגד יונים: במקרים רבים היונים מאמצות את המרפסת שלכם, חדר המדרגות או מסתור הכביסה. הן מוצאות שם מחסה ואף מתחילות לקנן. התוצאה כידוע היא צחנה וזוהמה. לכן יש למנוע את כניסתן של היונים לחללים אלו. הצורה הטובה ביותר למנוע את כניסתן היא באמצעות התקנת רשתות נגד יונים החוסמות את כל הפתחים ולא נותנות ליונים להיכנס.

שימוש בדוקרנים: היונים אוהבות להתקהל במקומות כמן אדן החלון, המזגן, הגג, המרזבים. היונים אוהבות מקומות אלו מכיוון שאלו הם מקומות גבוהים המעניקים להן סביבה בטוחה. בעזרת שימוש בדוקרנים ניתן למנוע מהיונים להתקהל במקומות אלו ולאלץ אותם לחפש מקום אחר. הדוקרנים אינם פוגעים ביונה בשום צורה, הם רק מהווים מכשול המונע מהן לעמוד במקום בו הותקנו הדוקרנים.

הדברת מזיקים והרחקת יונים יכולה להיות פשוטה, פנו אלינו ותקבלו פתרון מושלם. היתרון עבורכם הוא מתן פתרון מלא גם לבעיות יונים וגם לכל סוגי המזיקים. אם יש לכם צורך בהרחקת יונים וגם בהדברת מקקים, קרציות או עכברים. אין צורך לפנות לספקי שירות שונים. כאן תוכלו לקבל את כל הפתרונות במקום אחד. דבר המבטיח יעילות, מהירות וגם חיסכון בעלויות.