הדברה לעסקים

הדברת פרעושים

הדברה לעסקים היא משהו שחייבים לבצע באופן תקופתי, כאשר אנו רוצים להקפיד על מקום שמור ונקי ממזיקים.

בעלי עסקים אינם מתפשרים על התנהלות העסק שלה, שלא כמו שכירים, שמסיימים את יום ומשאירים מאחור את העבודה. 

זו גם הסיבה שבעלי עסקים כל כך משקיעים במיתוג ופרסום, רמת השירות ואיך לא איכות המוצרים.

אך בתחום המזון אסור בפירוש להתפשר על הדברה לעסק. 
כמובן, שלא רק בתחום המזון חשוב לשמור על ההיגיינה של העסק ולהגן עליו מפני מזיקים.

גופים גדולים ומסעדות נוטים לסבול יותר מבעיות מזיקים!

לאחר ניסיון של שנים רבות בתחום הדברת מזיקים ועבודה מול גופים גדולים ועסקים רבים, אין כל ספק שהדברה חד פעמית אינה מחזיקה לאורך זמן.

הבעיה בדברה חד פעמית למניעת מזיקים בעסקים נעוצה בעובדה עצמה.

לכן בניית מערך הדברה לעסקים מקצועית וטיפול שוטף מעניק פתרון מקסימלי לבעיות המזיקים בעסקים.

  1. הטיפול הראשוני הוא מיגור המזיקים הקיימים בעסק בפעולה אינטנסיבית.
  2.  מתן המלצות לבעל העסק לגבי ליקויים שיכולים למשוך מזיקים.

לאחר הטיפול הראשוני מומלצת הגעה אחת לחודש של מדביר מקצועי לשמר את העסק נקי.

בכל ביקור יונפק אישור ביצוע מפורט למען השקיפות ומעקב מסודר אחרי פעולות ההדברה. 

מניהול הצוותים המקצועיים שלך ועד לשמירה על התקציב, מהצבת יעדים שיווקיים ועד להתאמת הפעילות שלך לתקנות הרגולציה העדכניות, בדבר אחד אין ספק, ניהול העסק דורש מאיתנו לא מעט עבודה ותשומת לב. למרות שכולנו מכירים את ההיבטים היומיומיים של ניהול העסק, לעתים קרובות אלו הדברים הקטנים שאנו יכולים ליפול בהם.

כשזה מגיע למזיקים במבנה, רוב בעלי העסקים לא ישכילו לשכור שירותי הדברה לעסקים עד שימצאו את עצמם מתמודדים עם מצב קיים. בדרך למציאת השותפה החדשה שלך למשימה הזו, אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים אחר שירות הדברה לעסקים.

האם נדרשת הדברה לעסקים מכל התחומים?

בעיות מזיקים נפוצות במתחמים מסחריים ובסביבתם. בעלי חיים כמו עכברים וחולדות, יונים, פשפשים, תיקנים וחרקים אחרים עשויים להגיע אל המתחם בחיפוש אחר מזון או חום ולקבוע את משכנם באזור. הנזקים עשויים להיות עצומים וחולשים על תחומים רבים. על אף שבעלי עסקים רבים נוטים לחשוב שהדברה נדרשת רק עבור עסקים בתחום המזון, בפועל, ההשלכות של התפרצות מזיקים אינה פוסחת על אף תחום מקצועי.

עבור לקוח, היתקלות בעכבר או מקק במתחם העסקי שלך, עשויה להיות חוויה מזעזעת שתגרום לנזק בלתי הפיך למוניטין שלך. בסופו של יום, מזיקים מעידים על הזנחה וזה נכון לגבי מרכז קבלת קהל או אולם תצוגה לא פחות לגבי מסעדה או בית קפה. לכן, כדי לשמור על שקט נפשי ולהימנע מעוגמת נפש גדולה, חשוב שנפנה מבעוד מועד לחברת הדברה מקצועית ונקדים תרופה למכה.

מהן ההסמכות, התעודות והתקנים של אנשי המקצוע?

איש מקצוע המתמחה בשירותי הדברה לעסקים יחזיק בתעודת והסמכות מטעם המשרד להגנת הסביבה. חשוב שנבחן היכן הוכשר צוות החברה שבחרנו למשימה וכמה שנות ניסיון הם צברו בתחום. יש לוודא שלמדביר ישנן ההסמכות המתאימות לביצוע עבודת ההדברה הספציפית עבורנו.

בעוד שמדבירים מסוימים מחזיקים בהסמכות להדברות במבנים ובשטח פתוח, אחרים עשויים להיות מורשים רק למשימות ספציפיות. בנוסף, כדאי לבחון האם החברה פועלת על פי תקני איכות בינלאומיים שיבטיחו לך איכות שירות והקפדה על בטיחות וגהות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מה תחום ההתמחות של צוות החברה?

על אף שישנן לא מעט חברות הדברה שיכולות להתמודד עם כל בעיית מזיקים, חלקן עשויות להתמחות בהתמודדות עם מזיקים ספציפיים או בשיטות ספציפיות. כמובן שעלינו לוודא כי לחברה יש ניסיון בהדברה לעסקים. לרוב, אלו יהיו החברות המקצועיות והוותיקות ביותר בשוק. עם זאת, חשוב שלא נסתמך רק על המילה שלהם.

ככל שאיש המקצוע שבחרנו מצהיר שהוא יכול לטפל בכל בעיית מזיקים במתחם שלנו, חשוב שנוודא שזהו אכן המצב. מומלץ לבקש ראיות מוכחות להצלחות העבר והפנייה ללקוחות החברה שחוו את השירות וכמו כן לבדוק באתר של המשרד לאיכות הסביבה שאכן המדביר בעל רישיון בתוקף ורשום במאגר המדבירים.

באילו שיטות הדברה עושה החברה שימוש?

לא כל חברה המספקת שירותי הדברה לעסקים מיישמת את אותה שיטת עבודה, אבל ישנם בהחלט כמה צעדים בתוכנית העבודה שהינם קריטיים איכות השירות שנקבל.

כאשר מתמודדים עם בעיית מזיקים חמורה, חברת ההדברה עשויה לבקש לבצע בדיקה ראשונית כדי להעריך את המצב ולייעד את שיטת העבודה הטובה ביותר. אם החברה לא עשתה זאת, חשוב שנבקש מהם לעשות זאת.

לאחר הבדיקה/ ניטור, יש לבקש מחברת ההדברה שלך לעבור איתך על אפשרויות ההדברה השונות. חברה שמכבדת את עצמה תמיד תציע לך מספר אלטרנטיבות ותמנה בפניך כמה חומרי הדברה, לצד הסיכונים הבריאותיים השונים שכל אחד מהם מציב.

חברות טובות באמת, יציעו שיטות טיפול במזיקים שלא יכללו בהכרח הדברה בחומרים רעילים אלא גישה משולבת ipm שכוללת ראשית איתור ניטור מניעה והדברה, כידוע המזיקים הנם בעלי כושר התרבות עצום.

ללא פעולות ניטור ומניעה, עלול להיווצר מצב בו קצב התרבות המזיקים תצא מכלל שליטה ותקשנה על פעולות ההדברה. כדי למנוע מצב כזה, יש לנקוט בכל פעולות המניעה האפשריים.

פעולות ניטור ומניעה חוסכות פעולות הדברה כימיות

האם העבודה מגיעה עם אחריות?

חשוב לוודא שאיש המקצוע שלנו עומד מאחורי יעילות העבודה שלו ומוכן להתחייב עליה. רוב החברות המציעות שירותי הדברה לעסקים יאמינו בתוצאות העבודה שלהן ויעניקו לך אחריות.

כשזה מגיע לאמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת, אנו בטוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים הכתובת האידיאלית שלך. עם מעל 20 שנות ניסיון בביצוע הדברה לעסקים, יש לנו את המענה לכל הצרכים שלך ואמצעים מתקדמים שיאפשרו לך לחזור לשגרה בהקדם. למידע נוסף, ניתן לפנות כעת במספר 052-5402255

למעבר למחירון, לחצו כאן

הדברת מזיקים - שירותי הדברה לעסקים​
מידע חשוב!

כידוע המזיקים הנם בעלי כושר התרבות עצום. ללא פעולות ניטור ומניעה, עלול להיווצר מצב בו קצב התרבות המזיקים תצא מכלל שליטה ותקשנה על פעולות ההדברה. כדי למנוע מצב כזה, יש לנקוט בכל פעולות המניעה האפשריים.

פעולות ניטור ומניעה חוסכות פעולות הדברה כימיות.

יישום הדברה משולבת IPM מקנה את האפשרות לטפל במזיקים תוך פגיעה מינימאלית בבני אדם ובסביבה.

טוהר ברקת הרחקת יונים והדברת מזיקים שירות, אמינות, מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה.
הדברת יונים בעסקים
צרו איתנו קשר

טוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים עם 14 שנות ניסיון!
הזמינו את שירותי ההדברה / הרחקת יונים שלנו,
ואנו מבטיחים שתהפכו ללקוחות מרוצים.

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם.

שירותים נוספים