התקנת רשת נגד יונים לבניין

רשת יונים לבניין

לרוב כאשר אנחנו נדברים על יונים אלו יהיו בקונוטציות טובות – “זוג יונים”, “הבטחתם יונה, עלה של זית..” יחד עם זאת לא מעט מן הפעמים במקום לחיות באוויר הפתוח על גבי עצים גבוהים וירוקים היונים דווקא בוחרות לא מעט פעמים להיות קרובות אל בנייני ואזורי מגורים. כתוצאה מכך אנו רואים את אותם יונים מקננות לנו על אדן החלון, על גג הרעפים, במרפסת השמש של הבית ולפעמים גם במחסן ובמסתור הכביסה. למרות שמדובר באחד מבעלי הכנף האהובים עלינו הימצאותם בסביבות מגורים ובניינים עלולים להוביל לכדי מטרד בריאותי, תברואתי ואף אסתטי של ממש. רשת נגד יונים לבניין היא אחת האפשרויות העומדות בפניכם על מנת לעצור את המטרד ולהחזיר את החיים שלכם לסדרם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – טוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים פה על מנת לענות לכם על כל השאלות.

מהם הסוגים השכיחים של רשתות נגד יונים לבניין?

רשת נגד יונים לבניין נחשבת לבחירתם הטבעית של מאות אלפי בניינים בישראל אשר החליטו כי הם לא רוצים לוותר על איכות החיים שלהם בגלל יונים. כאשר יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי יש מגוון רחב של סוגי רשתות המותאמים להרחקת יונים. בין הסוגים ניתן לראות:

• רשת מתכת מגולוונת – מדובר ברשת המאופיינים בחורים קטנים במיוחד, הבחירה זו לא תהיה לרוב הבחירה הטבעית של אנשים המחפשים פתרון אסתטי. אך יחד עם זאת מאחר ומדובר עם חורים קטנים היא יכולה להיות בחירה נכונה עבור חללים קטנים, פתחי אוורור, פתחים קטנים בגגות רעפים כמובן שההתקנה נעשית בצורה אסטטית ולא פוגעת בנראות.

• רשת פלסטיק – רשת זו נחשבת לאחת הרשתות הזולות ביותר, אך באותה הנשימה לעיתים הזול הוא גם היקר. גם רשת זו נחשבת צפופה ובולטת ולא תהיה בחירתם הטבעית של אנשים אשר מחפשים פתרון אסתטי ונקי. באותה נשימה רשת פלסטיק נוטה לספוח אליה את נזקי מזג האוויר (לכלוך ושאר נזקים אחרים) ומתפוררת לאחר תקופה מהשמש, ואף מונעת במקרים מסוימים יציאה של אוויר חם מהמזגן – מה שעלול לגרום לבעיה בעוד מישור נוסף- חברתנו לא מתקינה רשת פלסטיק!

• רשת פוליאתילן – רשת זו נחשבת לרשת דקה הרבה יותר מרשת הפלסטיק, אינה מונעת מהמזגן לפעול כסדרו ונחשבת לפתרון אסתטי מעולה.

• רשת שקופה מונופיל – רשת שקופה בעיניי רבים נחשב לפתרון האסתטי הטוב ביותר שאפשר להציע בתחום, מדובר ברשת עמידה, חזקה אשר נותנת את האפשרות לאוויר לצאת ולהיכנס ישנם מספר גדלים של חורים ליונים 5X5, למיינות רשת בעלת חורים 3.5X3.5, רשת דרורים חורים בגודל 2X2. בעת ייצור הרשת מכניסים לתוכה הגנה מפני קרינת שמש, שלא כמו ברשתות אחרות שזה תוסף, ההגנה ברשת זאת כבר מובנת.

אנו מאמינים כי בחירת רשת נגד יונים לבניין היא בגדר מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות יחד עם בעל מקצוע בהתאם לסוג הבניין שלכם ולצרכים שלכם וכמובן סוג בעל הכנף המטריד. כל עבודה צריכה להיתפר בהתאמה אישית אליכם ואל החללים המבוקשים. – טוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים פה על מנת לאפיין יחד איתכם מהי הרשת אותה אתם צריכים.

רשת נגד יונים לבניין

מדוע חשוב להרחיק את היונים מהבניין?

כאשר אנחנו מדברים על יונים המקוננות ברחבת הבניין שלנו אנו מדברים על בעיה תברואתית לכל דבר ועניין אשר יכולה להיפתר די בקלות יחד עם רשת יונים לבניין המותקנת על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום. אנו מגלים כי ישנם למעלה מ60 סוגי מחלות אשר יכולות לסכן את האדם ואת סביבתו בצורה משמעותית. קרציוני יונים יכולים לגרום למצבים של גירוד, פריחה, תגובות אלרגניות חריפות, חלק מהמחלות יכולות לגרום לדלקות ריאות, דלקת עור, סלמונלה המגיעה אלינו היישר מן צואת היונה (לשלשת) אותה כולנו מכירים, התייבשות, שלשולים ושאר סימפטומים אחרים.

האם רשת להרחקת יונים נחשבת כפתרון יעיל?

אנשים רבים תוהים האם רשת נגד יונים לבניין הוא פתרון יעיל אשר יקנה להם שקט לתקופת זמן ממושכת, למעשה כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי ישנן לא מעט אפשרויות בהם נוכל להרחיק יונים אך רשת נגד יונים לבניין נחשבת לאחד הפתרונות הטובים והיעילים ביותר בתחום. הרשת עוזרת לנו לכסות שטחים נרחבים בבניין, רשת נגד יונים לבניין הוא פתרון יעיל ואיכותי אשר עוזר לכם להחזיר את אורח החיים שלכם לזה שהיה בעבר.

למה מומלץ לבחור בטוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים?

טוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים נחשבת לאחת החברות המובילות והוותיקות ביותר במשק בתחום. החברה פועלת ללא לאות כבר למעלה מ – 2 עשורים והפכה לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל. החברה בעלת ניסיון עשיר ומקצועי בכל הקשור לעולם היונים ומספקת מעטפת מלאה עבור חוג לקוחותיה. טוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים שמה דגש גדול מאוד על איכות הסביבה וכל פעולות ההדברה והרחקת היונים נעשות באופן ידידותי, חכם ואקולוגי.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולעשות את הבחירה הנכונה כבר היום.
בחירה נכונה זו בחירה בטוהר הדברת מזיקים והרחקת יונים – מחכים לכם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *